Üdvözlet és Ismerkedés
2019. szeptember 04. írta: Kekplatanfa

Üdvözlet és Ismerkedés

Üdv Mindenkinek!

 

Ezt a blogot elsősorban a korábbi kékplatánfám blogjáról töltöm fel. Lesz belőle minden, ami ember, főleg Ezotéria, de természetesen művészet és rejtelem is lesz benne. Az emberi ezotéria határtalan, bár ahogy megyünk feljebb az időben, egyre jobban behatárolják.

Tulajdonképpen nem is tudom mivel kezdjem. Nem vagyok háborús veterán, de szolgáltam a távol múltban (korábbi életeimben) katonaként, és így játszanom kell a Traviannal. Vagyok rendbéli, művész, informatikus, de legjobban érettségire hajtó deák. És természetesen klasszikus életűző, néha munka, néha fitness, néha utazás, és természetesen bolt.

Volt már megjelentetett művem, de tulajdonképpen első blogom bezárása után hosszú ideig hallgattam. Most újra publikálok. Gportál anime vezető is vagyok, erről később, és természetesen lelkes társkereső. De mindenek előtt művész. A blogra mindig utoljára hagyok időt, mert munka, iskola, megélhetés, otthon, ismerősök, stb.

Szeretem a szeretetet. De ez nem jelenti azt, hogy Bud Spencer, vagy Alexander Dumas, vagy Kádár János vagyok, esetleg R.R. Marthin. De a szeretet és a kényelem az otthonom. És minden vágyam, hogy elérjem azt, hogy ismertté váljak, és ne iq szemszögéből, azaz ne Legyen Ön is Milliomos féleképpen, ahogy Pákó.

Régi kedvenc animém a Dragon Ball és a Mondo Con volt, manapság a Sword Art Online és a Shigatsu illetve a Kenshin és a Fantasy bolt, de a jövő biztosan a Sci-fi bolt és a Pszicho-Pass anime lesz, ha elkészül a pszicho kamera és mikrofon, illetve ha lesz paneles bolt a bookoknak, mangáknak.

A bemásolás egy másfél hónapot igénybe vesz, de azért remélem, mindent megtalál egy deák, ami a Földön való természetes spirituális és ezotérikus kiigazodáshoz szükséges.

Szépeket

kekplatanfa

A bejegyzés trackback címe:

https://kekplatanfa.blog.hu/api/trackback/id/tr8215040222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása