Pedagógia- StarTrek- Földönkívüli- Felemelkedés- Indigó- Kulturális Kreatív!
2021. január 03. írta: Kekplatanfa

Pedagógia- StarTrek- Földönkívüli- Felemelkedés- Indigó- Kulturális Kreatív!

llll.jpg

Milyen lennék tanárként?

Komfortos, laza, lusta, hanyag, előkelő, és kiegyensúlyozott vagyok tanárként!

Ez az én tanítási kompetenciám! Így tanítok itt is, a kékplatánfán!
Hogy miért vagyok spirituális oktató, és miért nem pedagógus?
Megmondom!

Először is:

A pedagógus egyéni kompetencia...
Nem pótolható senkivel, és semmivel!

Egy adott hely adott pillanatban való betöltését csak egy adott lény töltheti be... ha kiesik, semmivel, és senkivel nem pótolható, és maradandó!

Másodjára is:

Minden pedagógus az alaptudással rendelkezik, ezért bizonyos értelemben minden pedagógus helyettesíthet bármilyen tanárt!

Nem szállok be az 1932-2065-ig tartó pedagógiai ámokfutásba, amely kimondja, ki a jobb, ki teljesebb, és ki a feljebb lévő pedagógus! Mert helyben bárki lehet a legjobb, de tanárként csak a tanár!

Tehát 1915 - 1945 között a Tankönyv már havonta volt cserélve, egymásnak ellentmondó tananyagot, vagy akár egy témában egymásnak ellentmondó állítást tanultak évről évre, hát nem csak osztályok tanultak mást-és mást, vagy országok, népek, fajok, vagy iskolák, hanem egy adott osztály is évről évre mást kellett, hogy állítson, és az se volt ritka, hogy érettséginél egymásnak ellentmondó érveléseket illetve állításokat kellett mondani!
Nos, 1948-as intelligenciafelmérés alapján az átlagos bányász-építész-nehéz munkás szemüveges rabszolga magasabb intelligenciájú volt, mint egy Amerikai Gazdag Arisztokrata Nemesi Iskola - ami Elementary, akár High School is lehetett - ötös matematikai diákjának intelligenciája, mert az még narancssárga hajjal, és kék színű tekintettel sem volt felette, illetve szép ruhával, szép arccal, és kulturált, helyesíró, helyesbeszélő, kristálytisztán, és mentálhigiénikusan, illetve több nyelven tudó, blablabla, - akár árja is lehetett -, élő emberként sem.
Az arisztokrata növendék iq-ja 1948-ban: 168
A rabszolga intelligenciája 1948-ban: 212
Többek között ezért is szabadították fel a rabszolgákat, és hopp, lő pop kultúra!

1972-től nagy mennyiségű Földönkívüli növendék érkezik a Földre, többek között táplálkozni, fejlődni, segíteni, tanulmányozni, kutatni, de nem utolsó sorban részt venni is, viszont nem számolnak az átnevelő táborra, mert a Föld 1960 óta átnevelő Hadierő Minisztérium rendszere. Így 2060 fele elindul visszafelé a Földönkívüli sereg, mert nem az átnevelő táborba jöttek, hanem az emberiséghez!!!
Nos, rendben van, hogy vannak negatív Inváziós Földönkívüli fajok, de ők például pont nem a huszadik században jöttek, és nem segíteni... róluk több nem esik...
2080-ban az emberiség megretten saját agresszivitásától, és a Pozitív, Segíteni, és részt venni érkező, de már távozó földönkívüliek után mennek, azzal, hogy: "Ne hagyatok itt bennünket!" Nem csak a pszi vagy a fas, vagy a agress miatt, hanem az átnevelő létesítmény, és a zárt körben megtárgyalt katonai létesítmény miatt is.
Egyesek szerint a Mars Rover miatt megyünk majd el 2100-ban a Naprendszerből, mondván, elkezdtünk valamit az 50-es években, amit be kell fejezni, de nem hinném, hogy a hármas-négyes komplementum kapcsolata miatt mennénk el a Földről.
A négyes komplementum: MarsRover-Voyager, Földönkívüliinvázió, Vallás, illetve Új Nemzedék, szerintem ezek egyszerre való közbejátszása is lehet az oka, de összességében azt feltételezem, hogy az idegen csillagkapukon, és átjárókon érkező, és mi magunk által létesített katonai létesítés miatt menekülnek majd el a Földről, ami miatt a másik Föld, az úgynevezett Kathrin Voyager csillagkapitánynő Földje megtalál minket, és felveszi velünk a kapcsolatot, mondván, mi is fejlett civilizációk vagyunk, persze még jó néhány civilizáció felveszi velünk a harcot, csak a gond az, hogy ők már megbuktak, gyarmatosítottak, és a Vereség gyarmatosította őket. Átestek a katonai létesítő rendszeren, és így integráltak lettek.
Hogy ez elvezet e a 3000-es GUCS-hoz, és a Mars-Föld közti űrkereskedelmi központhoz, azt nem tudom, de nem kizárt, akkor már terraformálva lesz a Mars, és lakható lesz, mesterséges légkörrel, üvegburok alatt, de lesz Űrváros, Holdkolónia, és Nemzetközi Űrközpont, illetve Kutatóintézet, és természetesen Csillaghajó is. De!... nem leszünk egyedül!
Egyik művemben már beszéltem 2800-ról, 2011 tavaszán írtam, a Csillagközi Műkincsrablás, főszerepben Nirela, a kedvenc elf lányom - el sem hiszem, hogy eljutott az Elfvilágból a Földre az elf, és már ember, és már 3000-ben, és már a Marson, majd a GUCS-nál, végül az Űr-rendőrségnél, de hogy meddig tornázta fel magát az elf, azt nem tudom, én a néha beli Marson búcsúztam el tőle, Johnként. Én vagyok a történet másik főszereplője, mert az első ugye Nirela, a Csillagközi Műkincs-rablásban.
Azóta eltelt 10 év.
Itt van 2021 tavasza...
Most már annyit tudok, hogy a Földönkívüliek segíteni jöttek, vannak fajok, civilizációk, és néztem Star Treket, Star Warsot, Star Gatét 2015 és 2020 között.
Akár hiszik, akár nem, a GUCSról, és a Marsvárosról már 2010 előtt tudtam, már előtte visszaemlékeztem korábbi életeimre, Buddhát, és a reinkarnációt már 2008-ban magam mögött hagytam, és csak az Ufó segített. Mintha ismerném a Star Treket, de 2015-ig nem hallottam róla, viszont tudtam, hogy hogyan működik egy Űrhajó belső anatómiája, és hierarchiája, ez egy másik művem, 2009-ből, 1994: Nagy esemény, teljes titoktartás közepette az Amerikai Légügyi és Űrhajózási Hivatala fellőtte a Líviát, az első, és egyetlen Földi űrhajót, amit kutatásra szenteltek. Voltak előtte is űrhajók, de nem az űrközlekedésre, például a Gilgames. de a Lívia el is hagyta a Tejútrendszert, és más Galaxisba ment, a Delta ködbe. Ennek a történetemnek a neve: 100 nap az őskorban!
Persze ez a két művem kezdetleges szárnypróbálkozás volt, egyik se lett befejezve, azóta már jelentettem meg könyvet, elsősorban fantasyt, de sci-fi is volt közte...
Igen, hallottam a Kulturális Kreatívokról, még 2010-ben, nos, a Líviát előtte írtam, de a Csillagközi Műkincs-rablást utána... hogy én is kulturális kreatív lennék? Elképzelhető... még nem vettem fel velük a kapcsolatot.. mindenesetre szeretem az ötletfájlokat, a pdf-eket olvasgatni, könyvolvasó, könyvmoly, és könyvgyűjtő, illetve könyvfaló vagyok, és szerintem kreatív vagyok! Főleg írás, és fogalmazás terén! Mindenesetre lehet, hogy kulturális kreatív vagyok, ja, igen, az indigókról is hallottam, de én még elő-indigónak tartom magam! Vagy már indigónak? De erről majd máskor...
Mindenesetre mindig is szerettem az írást, a véremben van, és a novella van a velejemben, képes vagyok day/mű produkációs sebességre is! :P
Az indigókról annyi, hogy tudom, hogy egy szín, általában negatív szín, negatív szín is, egyesek szerint pokoli szín, egyébként egy lila szín... hogy rettegni kell e tőle, vagy sem? Ezt döntse el mindenki maga, mindenesetre fő az elővigyázatosság, de sosem árt, ha kedves vagy vele!
Igen, hívő vagyok, igen, keresztény, de egyszerre több, ebbe most nem megyek bele, igen, a Jók és a Mennyország mellett vagyok, és igen, hallottam a Kristályakadémiáról!
A tudatokat már elkezdtem megjárni, három fázist jártam eddig meg, a Bétát, a Horizontot, és a Frekvenciát, a A bétában távol-balátok és távol-bahallok, a Horizonton már képes vagyok hullámokat, színeket, formákat, ha kell a szemem sarkából is meglátni, de egyébként ezt nevezném éber állapotnak, és a Frekvenciát odáig vittem, hogy tudom, hogy a fák körül kék szín van, a felhő körül sárga, a nap körül vörös, de a fű körül fehér, messzebbre nem merészkedtem, max a szemcsakrám 25%-osan felnyitottam.
Szóval Éber, Rezgés, és Batonatika, azaz érzékelem a levegő irányát, és képes vagyok hatással lenni rá, sőt, a szél mozgására is... néha úgy érzem, az emberek nagyon felelőtlenek, mert szándékosan vannak alvó tudatban, és senki sem tereli a felhőt, és volt, amikor csak én pillantottam rá, ekkor úgy éreztem, változtattam a felhő irányán. Féltem is, nem merem, óvatosnak kell lenni, veszélyes, naivitás, szerintem még maradjunk egy kicsit alvó állapotban, és tanulgassunk, pihenjünk, és relaxáljunk...

Kellemeseket

kekplafanfa

A bejegyzés trackback címe:

https://kekplatanfa.blog.hu/api/trackback/id/tr1516370476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása